HTML

TRAFFIPAX ÉS LÉZERVÉDELEM

Radardetektorokkal, traffipaxjelző készülékekkel, lézerblokkolókkal Ön is elkerülheti a sebességhatár átlépésével járó esetleges büntetést, ami 2008 májusától lakott területen (50km/h-ás sebességkorlátozás mellett) 65km/h-val haladva 30.000,- Ft összegű lehet, valamint autópályán (130km/h) hasonló mértékű bírsághoz elég 143km/h-val haladni!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Headline Rdv-100 + LS Lézerteszter

2009.04.24. 17:24 Cézár imádó

Szélvédőre helyezhető, mobil készülék, mely a gyártó legújabb fejlesztésű, VCO - FET-technológia vívmányait felvonultató készüléke. Az így létrehozott készüléknél egyszerre valósul meg a magas érzékenység a sebességmérő műszerekkel szemben, és az alacsony ún. vakriasztási ráta már belépő szinten!

A készülék a hazánkban jelenleg sebességmérésre használt frekvenciasávok mindegyikét detektálja, jelzi (K, Ka, Ku, lézer), illetve az X-sávot is, melyet Európa más részein használhatnak sebességellenőrzésre.

A Headline RDV-100 készüléknél a rendőri sebességmérő eszközökre való magasfokú érzékenység, és a nem traffipaxra történő jelzések (ún. vakriasztások) alacsony száma párosul.

A készülékben ez a VCO/FET-technológia alkalmazása révén valósul meg. A készülék kiváló városi üzemmóddal és nagyérzékenységű országúti üzemmóddal rendelkezik, valamint az automata némítási funkciót sem nélkülözi, ahogy az éjszakai, radardetektorral történő vezetést megkönnyítő éjszakai kijelző-üzemmódot sem.

Az RDV-100 készülék jelzi az itthon használatos összes sávot (K, Ka, Ku, lézer), illetve az X-sávot is, melyet Európa más részein használhatnak sebességellenőrzésre (hazánkban jelenleg csak sebességkijelző elektronius táblák működnek az X- sáv használata mellett).

Technikai jellemzők:

  • Radar érzékelő: X, K, Ka, Ku sáv - 360°
  • Kompakt, kis méret
  • Lézer érzékelés
  • Kivételesen fényes, könnyen olvasható LED kijelző
  • Többszintű jelerősség kijelzés
  • Hang és fényriasztás
  • Hangerő állítás
  • Üzemmód megtartása kikapcsolás után
  • Néma üzemmód
  • Éjszakai üzemmódok
  • Indításkor önteszt lefuttatása
  • Városi üzemmód (CITY)
  • Országúti üzemmód (HIGHWAY)
  • Akkumulátor védő funkció
  • Riasztási prioritás
  • VG2 érzékelés
  • VG2 árnyékolá
  • FET/VCO-technológia
  • Digitális jelfeldolgozás, DSP

Tartozékok:

  • Tapadókorongos automata konzol
  • Spirális tápkábel

A HEADLINE autós traffipax-jelző készülék tápfeszültségét a szivargyújtóból nyeri. Felszerelhető a szélvédőre, a mellékelt tapadókorongos konzolra. Tápkábele spirális, mely alapesetben a műszerfalon keresztül fut a detektortól a szivargyújtóig, de akár közvetlenül is beköttethető (műszerfal mögött, rejtetve futó kábel).

A kijelző egyértelmű, jól olvasható vizuális riasztást ad a beépített hangszóróval együtt, ha bármilyen működő(!) traffipax vagy lézeres sebességmérő van a közelben.

Technikai paraméterek:

  • Érzékelő típusa: FET
  • Antenna típusa: ALU

Érzékelt sávok:

  • X1: 9,9GHz +-25MHz
  • Ku: 13,45GHz +- 25MHz
  • K: 24,125GHz +- 25MHz, 24,125MHz
  • Ka: 34,7GHz +-1300MHz
  • Lézer: 800-1100nm

Lézer érzékelő:

  • Vevő típusa: Pulsed Laser Signal Receiver, Convex Condenser Lens and
  • Szenzor kiképzése: High Speed Photo Diode Detector
  • Érzékelő típusa: Digital Signal Processed /FET
  • Reagálás hullámhossza: 800nm - 1100nm

Egyéb paraméterek:

  • Mérete:N/A
  • Tömege: 100g
  • Tápfeszültség: 12V DC, 310Ma
  • Működési hőmérséklettartomány: -20 C tól +80 C

Szólj hozzá!

Címkék: headline rdv 100 ls lézerteszter

A bejegyzés trackback címe:

https://blokkolo.blog.hu/api/trackback/id/tr851084364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása