HTML

TRAFFIPAX ÉS LÉZERVÉDELEM

Radardetektorokkal, traffipaxjelző készülékekkel, lézerblokkolókkal Ön is elkerülheti a sebességhatár átlépésével járó esetleges büntetést, ami 2008 májusától lakott területen (50km/h-ás sebességkorlátozás mellett) 65km/h-val haladva 30.000,- Ft összegű lehet, valamint autópályán (130km/h) hasonló mértékű bírsághoz elég 143km/h-val haladni!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Antilaser G9 single

2009.04.24. 18:35 Cézár imádó

ÚJDONSÁG! AL G9 GUARDIAN lézerrendszer, parkolószenzor, blokkoló, fejenként 4db (!) érzékelő és egy blokkoló diodával!

Az egyik legjobb és legkisebb készülék a lézerzavarók között. Tökéletesen elrejthető.

A G9 parkolószenzor optikai úton határozza meg az akadály távolságát parkolás közben, segítve a sofőrt szűkebb helyeken. A készülékben található lézerdióda egy impulzust bocsájt ki, miközben a négy érzékelő figyeli az esetleges visszaverődést a tereptárgyakról. Ha ilyet észlel, hangjelzéssel figyelmeztet.
A parkolószenzor lézerdiódája a 905 nanométeres hullámhosszon működik, mely megegyezik a rendőri lézeres sebességmérők, lézeres traffipaxok működési tartományával, így a parkolószenzor működését a beérkező idegen lézerjel zavarja. Ezt érzékelve a G9 jelzi a sofőrnek, hogy a parkolószenzor átmenetileg nem tudja ellátni feladatát, és automatikusan megpróbálja helyreállítani az érzékelést: gyors sorozatban impulzusokat bocsájt ki, és ellenőrzi a visszaverődő jeleket. Ez megzavarja az idegen jeleket sugárzó készüléket (pl. lézeres traffipax), ezért a G9 az előre beállított 4 vagy 8 másodpercen belül automatikusan lekapcsol, hogy ne gátolja az esetleges további mérést. Természetesen ez idő alatt a sofőr lelassíthat, korrigálhatja sebességét, elkerülve ezzel a büntetést.
Az AntiLaser G9 Guardian a gyártó legújabb, 9. generációs  lézerrendszere, mely minden bizonnyal az egyik legmegbízhatóbb védelmet nyújtja a lézeres sebességméréssel szemben, holott a készülék elsődleges funkciója egy parkolási segéd, mely az azóta piacvezető, AntiLaser által kifejlesztett lézeres technológiát vonultatja fel.
Egyedi zavarási technológiáját nem vagy csak redukáltan mutatják ki a küldöldi sebességmérők (itthon nincs olyan lézer használatban, melyben lenne ilyen funkció): a készülék nem indikál "jammed" kódot a mérőeszközökön. Mivel a készülék többcélú lézerrendszer, többek között parkolószenzor, így külföldön is nagy biztonsággal használható.
Az AL G9 jelzi a lézeres mérést és zavarja a lézeres sebességmérő készüléket mialatt Önnek van ideje lassítani és így elkerülni a büntetést. A zavarás jelkibocsátási ideje 8 vagy 4 másodperc között szabadon változtatható.
Nem saját lézeres jel észlelése esetén, - a megengedett sebességre lassítva - kikapcsolhatja a készüléket elkerülve bármilyen figyelemfelkeltést, vagy megvárhatja míg a zavarás automatikusan kikapcsol, így Önnek csak sebessége korrigálásával kell foglalkoznia, a blokkolás kikapcsolásával nem.
A készülék teljesen beépíthető, nem látható - a vezetőt a műszerfalba illesztett LED tájékoztatja, valamint hangjelzést ad, igény szerint az autórádiót is némíthatja.

Technikai jellemzők:

  • Egy érzékelő helyett, fejenként négy darab érzékelő dioda a kiemelkedő érzékelésért
  • A megnövelt érzékenység miatt további szintlépés a teljesítményben is
  • Fejenkénti négy érzékelő kiképzése miatt a fej elhelyezhető vízszintesen, vagy függőlegesen is, alkalmazkodva a jármű orrkiképzéséhez (pl. BMW-k hűtőrácsa)teljesítményromlás nélkül
  • Új dizájn, kisebb méretű fejek a könnyebb szerelhetőségért
  • Manuális érzékelő fej ellenőrzés funkció (bármikor ellenőrizhető a csatlakoztatott érzékelő(k) funkcionalitása az utastérből)
  • Automata ellenőrzési funkcó (a készülék megjegyzi kikapcsoláskor a csatlakoztatott fejek számát, s a következő bekapcsoláskor figyelmeztet, ha kevesebb fejet érzékel, pl. csatlakoztatási hiba miatt)
  • Megnövelt teljesítmény, ill. védelem a napfény-interferencia ellen
  • Csökkentett áramfelvétel, ill. fogyasztás (nem használható egy rendszerben AL G8 alkatrészekkel!)
  • Állítható parkolószenzor, 1-2-3-4 adófejjel
  • Automatikus kikapcsolás, állítható időkorláttal
  • Nincs hibakód kijelzés a blokkolt lézeren
  • Megnövelt érzékenység
  • Vízszintes és függöleges szerelhetőség
  • Manuális és automata fej ellenörző funkció
  • Katonai minőségű lézertechnológia, Class1
  • Kisméretű fejek: 40x20x50mm
  • Optimális és maximális blokkolási intenzitás
  • Polikarbonát gyüjtő/szórólencse
  • Rozsdamentes kivitel
  • Minden típusú sebességmérő lézer érzékelése
  • Minden típusú sebességmérő lézer zavarása
  • Vízálló, tűri a napsütést, hideget, rázkódást
  • Katonai minőségű lézer technológia (Class 1)
  • Félvezető alapú (indium-gallium-arsenide) lézer diódás zavaróegység
  • Mikroprocesszoros vezérlés
  • Adóvevő egység

Belső egység:

  • Akár 4 db adóvevő egység csatlakozás
  • Programozhatóság a sofőr által
  • Ki/Be kapcsoló gomb kimenet
  • Led visszajelző kimenet
  • Hang visszajelző kimenet
  • 95dB erősségű riasztás
  • Autórádió némítás risztás esetén
  • USB csatlakozó programfrissítéshez
  • Beépített biztosíték

Az AL G9 GUARDIAN teljesen beépített, nem látható készülék. Használatával biztonságban érezheti magát a legmodernebb lézeres sebességmérő készülékekkel szemben is! Katonai technológián alapuló készülék.

A készülék számos felhasználó által beállítható funkcióval rendelkezik: 0-5m közötti, négy fokozatban állítható parkolószenzor, blokkolási erősség állítása kétfokozatban, blokkolási időintervallum kalibrálása 4 vagy 8 másodpercre, stb.

Szólj hozzá!

Címkék: lézer single blokkoló antilaser g9

A bejegyzés trackback címe:

https://blokkolo.blog.hu/api/trackback/id/tr751084513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása